30 dni na zwrotdarmowa dostawa wysyłka w 24h
Lista producentów
Zwroty i reklamacje

LOLA.pl to przyjazny i sympatyczny sklep internetowy, w którym procedura zwrotu i reklamacji nie jest niewygodnym tematem, od którego miga się spora część sprzedawców. Mimo, że jest u nas wesoło bardzo poważnie podchodzimy do naszej pracy i Twoje zadowolenie traktujemy priorytetowo.  Poniżej ważne informacje oraz formularze dotyczące procesu zwrotu towaru i reklamacji.

W przypadku pytań lub niejasności zachęcamy Cię do KONTAKTU. Kto pyta nie błądzi :)

 

ZWROTY W SKLEPIE LOLA.PL

Oferowany w LOLA.pl asortyment jest super fajny (Prawda?) jednak nietrafione zakupy po prostu się zdarzają. Doskonale to rozumiemy! Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) będąc konsumentem masz prawo do pisemnego odstąpienia od zawartej umowy (zakupu) i to bez konieczności podawania przyczyny. Ustawowo przysługuje Ci 14 dni na zwrot od dnia otrzymania przez Ciebie zakupów. Dla Twojej wygody wydłużyliśmy termin zwrotu do 30 dni. Czy to nie wspaniale? :)

 Warunki zwrotu w sklepie LOLA.pl:

  • masz 30 dni na podjęcie decyzji o zwrocie od momentu otrzymania zakupów,

  • zwracany towar nie może być używany, ani zniszczony,

  • zwracany towar musi być kompletny - opakowanie towaru nie może być naruszone i musi zawierać wszystkie pierwotne elementy (instrukcję, gwarancję, dodatkowe wyposażenie itp.),

  • filmy DVD i książki z uszkodzoną folią ochronną nie mogą zostać zwrócone.

Jeżeli decydujesz się na zwrot towaru skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na e-mail shop@lola.pl lub na nasz adres stacjonarny. Po jej wysłaniu masz 14 dni na przesłanie do nas zwracanego towaru. Dla ułatwienia przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny, choć nieobowiązkowy, FORMULARZ ZWROTU (Pobierz). Wypełnij go, podpisz i dołącz do zwracanego towaru wraz z paragonem! Będziemy baaaardzo wdzięczni.

Zwracane produkty odsyłasz na koszt własny. Uszkodzone w transporcie towary nie spełnią warunków zwrotu dlatego prosimy o solidne zabezpieczenie paczki. Po otrzymaniu przesyłki zwracamy pieniądze przelewem na wskazany numer rachunku bankowego. Prawda, że proste? :)

Przypominamy, że nie musisz podawać przyczyny zwrotu, jednak będzie nam bardzo miło, jeżeli podzielisz się z nami  przyczyną. Być może robimy coś nie tak, albo towar został źle opisany, albo nie spełnił twoich oczekiwań. Kto to wie?! Twoje informacje na temat przyczyny zwrotu pozwolą nam ulepszyć sklep LOLA.pl. Dziękujemy!

 

 

REKLAMACJE W SKLEPIE LOLA.PL

Przed wysłaniem Twoich zakupów do Ciebie staramy się zawsze sprawdzić czy towar jest w pełni sprawny i kompletny. Czasami jednak nie jest to możliwe ze względu na opakowanie ochronne. Oferujemy jedynie nowy, legalny i oryginalny produkt od sprawdzonych dystrybutorów. Udzielamy, zgodnie z polskim prawem, 2 lata gwarancji na sprzedawany asortyment - na wady ukryte i usterki. Reklamowany towar możemy naprawić, wymienić lub po prostu oddać Ci pieniądze.

Jeżeli odkryłeś wadę ukrytą lub zakupiony towar po prostu się zepsuł zgłoś to nam wysyłając wiadomość e-mail na shop@lola.pl  lub na nasz adres stacjonarny. Wspólnie ustalimy dalsze kroki. Być może będziesz musiał odesłać do nas reklamowany towar. W takim przypadku, dla Twojej i naszej wygody, przygotowaliśmy specjalny, choć nieobowiązkowy  FORMULARZ REKLAMACJI (Pobierz).  Wypełnij go, podpisz i dołącz do reklamowanego towaru wraz z paragonem! To my pokrywamy koszt wysyłki! W końcu to nie Twoja wina. 

Na rozpatrzenie reklamacji mamy do 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanego towaru, jednak zwykle nie trwa to dłużej niż tydzień.

dyskretna wysyłka
do góry

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl